مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

حسین‌زاده در غبار بلژیک| ۹ بازی، ۴ دقیقه!

  • کد خبر: ۱۲۶۲۴۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
حسین‌زاده در غبار بلژیک| ۹ بازی، ۴ دقیقه!
حسین‌زاده تا به امروز نتوانسته روز‌های خوشی را درباشگاه جدیدش سپری کند. گرچه او به آمالش نزدیک شده و درفوتبال اروپا کسب تجربه می‌کند، اما در ۹ هفته‌ای که از لیگ بلژیک گذشته تنها چهار دقیقه فرصت بازی یافته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرحسین حسین‌زاده کجا است؟ بازیکنی که فصل پیش در ترکیب استقلال آقایی می‌کرد و با گلزنی‌های پی درپی و موقعیت سازی‌های مکرر تبدیل به مرد اول تیمش شده بود.

حسین‌زاده دراستقلال سیرصعودی قابل توجهی داشت. او که از تیم سقوط کرده سایپا به استقلال پیوست درحالی که کمتر کسی تصور داشت به چهره درخشان استقلال لیگ بیست و یکم تبدیل شود، اما به سرعت در پازل تاکتیکی فرهاد مجیدی جا گرفت و موفق شد به یک عنصر کلیدی درخط حمله بدل گردد.

قهرمانی با استقلال درعین حال که آمار قابل توجهی از او به جا ماند موجب شد باشگاه شارلروای بلژیک برای به خدمت گرفتن ستاره استقلال آستین بالا بزند و حسین‌زاده که تشنه جدایی از استقلال و پیوستن به لیگ‌های اروپایی بود به این پاسخ نه نگفت و در حال وهوایی که هواداران استقلال به شدت خواهان تداوم حضورش در این باشگاه بودند، از ترکیب آبی‌ها جدا شد.

حسین‌زاده، اما تا به امروز نتوانسته روز‌های خوشی را درباشگاه جدیدش سپری کند. گرچه او به آمالش نزدیک شده و درفوتبال اروپا کسب تجربه می‌کند، اما در ۹ هفته‌ای که از لیگ بلژیک گذشته تنها چهار دقیقه فرصت بازی یافته است.

وضعیتی که باعث شد کارلوس کی‌روش به رغم آنکه او لژیونر است و دراروپا بازی می‌کند، قلم قرمز بکشد روی نامش و این چهره را از فهرست ملی‌پوشان حذف کند.

حسین‌زاده در دوران کوتاه مربیگری اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده شده بود وهیچ بعید نبود او نیز درکنار مهدی قایدی به جام جهانی برود، اما آمدن کارلوس کی‌روش معادلات حسین‌زاده را هم به هم زد تا این بازیکن نیز درکنار مهدی قایدی از حضور درجام جهانی فوتبال محروم شود.

کی‌روش حتی نام حسین‌زاده را دردایره بازیکنانی که اخیرا به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، قرار نداد تا مشخص شود دراین برهه به این بازیکن احساس نیاز نمی‌کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->